הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

הפנים הם אזור בולט במיוחד אשר גם חשוף באופן קבוע ולחכן נתון להשפעות חיצוניות יותר מאשר אזורים בגוף שהם לרוב מכוסים. בפנים ישנם שלושה איברים בולטים, אחד בכל אזור: העיניים בחלק העליון של הפנים, האף בחלקם האמצעי והשפתיים בחלקם התחתון. הם צריכים להשתלב יחד בצורה הרמונית ובפרופורציות נכונות כדי ליצור מראה פנים יפה ונעים שלא ימשוך את תשומת הלב לאזור מסוים. הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים היא טיפול מוכר שנותן מענה במצב של שפתיים דקות מדי או במצב בו ישנה א- סימטריה בין השפה העליונה לתחתונה. שפתיים דקות יכולות להיות תכונה מולדת, גנטית או להיווצר כתוצאה מהתדלדלות רקמת השפתיים, מה שקורה לרוב כחלק מתהליך ההזדקנות.

מה כולל טיפול הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים מתחילה במריחת חומר מאלחש שיהפוך את הטיפול לנוח יותר. בהמשך תוזרק חומצה היאלורונית באמצעות מחט דקיקה המתאימה בעובייה לשפתיים. לפני הטיפול ייעשה תיאום ציפיות מול הלקוח כדי להבין במה הוא מעוניין. כאמור יש כאלה הבאים רק לתקן את ההבדל בין השפה העליונה לתחתונה כך שהטיפול יהיה בשפה אחת בלבד. יש כאלה שהשפתיים שלהם דקות מאוד ומעוניינים לקבל מראה טבעי ויש המעוניינים בשפתיים עבות ובשרניות במיוחד. ההזרקה תתבצע בנקודות מסוימות בהתאם למטרה. אם המטרה היא מראה מעט עבה יותר אך טבעי ההזרקה תהיה בנקודות בודדות כדי לא ליצור עיבוי מוגזם. הטיפול נמשך כחצי שעה.

לכמה זמן מחזיק הטיפול?

בדומה להזרקת חומצה היאלורונית בפנים, גם הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים היא טיפול שתוצאותיו הן זמניות. יש לחזור על הטיפול לאחר כחודשיים, כאשר ככל שמתמידים בטיפול כך גדל גם המרווח בין טיפול לטיפול. אמנם הטיפול הוא זמני אך המראה המתקבל הוא טבעי יותר מאשר בעיבוי קבוע באמצעות סיליקון וגם לחומצה היאלורונית יש יתרון בכך שזהו חומר שהגוף מייצר באופן טבעי אך הוא הולך ופוחת עם הזמן. כך, הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים לא רק שלא יכולה להזיק (אלא אם הטיפול נעשה ברשלנות או בחוסר ניסיון), אלא אף להועיל. הגוף מקבל באופן חיצוני חומר נחוץ ומועיל.

בפיפא המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים אנו מציעים מגוון רחב של טיפולים כולל טיפול זה הנעשים באופן מקצועי ומדויק. מוזמנים ליצור קשר.

עוד בנושא

מקלחון שיזוף

מקלחון שיזוף

מיצוק עור הגוף

מיצוק הגוף

טיפול פנים rf

טיפול פנים RF

דילוג לתוכן