הסרת שיער בשעווה

טיפולי שעווה

אנו מתמחים בטיפולי שעווה להורדת שיער באופן מקצועי ובטכניקות מתקדמות וחדשניות. באזור זה תוכלו למצוא מידע מפורט על סוגי הטיפולים השונים שאנו מציעים להורדת שיער באמצעות שעווה בכל אזורי הגוף, לרבות עיצוב גבות, צבע, שפם, מפשעות ועוד. אנו מאמינים בטיפול מקיף ומותאם אישית לכל לקוח, ולכן נשמח לייעץ ולסייע לכם למצוא את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. צוות המטפלים שלנו מקצועי ומיומן ויעזור לכם להשיג את המראה המושלם שאתם מעוניינים בו.

צרו קשר והזמינו את הטיפול המפנק והמתאים לכם עוד היום, כי גם לכם מגיע להתפנק! ואל תהססו ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו כדי לקבל ייעוץ חינם ומענה לכל שאלה או בקשה, כי עבורנו השירות הוא מעל לכל… כבר אמרנו לכם שזה כולל קפה, מתוקים וכורסאות מסאג' מפנקות?!

הסרת שיער בשעווה

הורדת שיער בשעווה

שיער מיותר או כזה שאינו מתכתב עם מראה אסתטי וחלק הוא עניין המשותף לכולם, נשים וגברים כאחד. היום גם יותר ויותר גברים מעדיפים את המראה החלק במיוחד בפלג הגוף העליון ומסירים שיער מאזור החזה, הכתפיים או הגב. עבור נשים כמובן הדברים מורכבים עוד יותר בשל הרצון לשמור על מראה חלק במקומות רגישים כמו המפשעות מעבר לאזורים כמו בית השחי, שיעור יתר בפנים ועוד. הסרת שיער בשעווה היא אחת השיטות המוכרות ביותר להסרת שיער וגם מהפשוטות יותר. בניגוד לגילוח או קרם, הסרת שיער בשעווה מסירה את השערה מן השורש ולא רק על פני השטח.

הסרת שיער בשעווה- באופן ביתי או אצל קוסמטיקאית?

הסרת שיער בשעווה ניתנת לביצוע גם באופן ביתי באמצעות שעווה שניתן למצוא ברשתות הפארם. עדיין רבים מעדיפים, ואכן כך מומלץ, לעבור את התהליך אצל קוסמטיקאית מוסמכת. ישנן כמה סיבות לכך. ראשית, מדובר בתהליך שהוא כואב בכל מקרה, אך כאשר מכינים את העור בצורה הטובה ביותר לפעולה הכאב הוא מופחת. לדוגמה ריכוך העור באמצעות קרמים ולאחר מכן ייבושו באופן מוחלט יביא לכך שהטיפול יהיה כואב פחות ויעיל יותר. סיבה אחרת היא שפעולה כואבת לא קל לאדם לבצע לעצמו. כך קורה שכאשר הפעולה מתבצעת באופן עצמאי נעשית הסרת שיער חלקית. סיבה נוספת היא חשיבות ביצוע הדברים בצורה נכונה. הסרת שיער בשעווה ברגליים בצורה לא נכונה יכולה לגרום ליציאת ורידים, תופעה שלחלוטין אינה רצויה. לכן, מוטב לתת לאדם מקצועי לבצע את העבודה.

איך לבחור את המקום בו יתבצע הטיפול?

כאמור, הסרת שיער בשעווה היא טיפול פשוט יחסית, במיוחד ביחס לטיפולים קוסמטיים מתקדמים שיש היום. עדיין חשוב לבחור במקום מקצועי ואמין שיבצע את הטיפול כמו שצריך, שלא יחסוך בזמן ובחומרים בגלל שמדובר על טיפול זול יותר ביחס לחלופות (כמו הסרת שיער בלייזר למשל). בגלל הכאב שבטיפול זה המטפל חייב להיות רגיש לתחושותיו של המטופל, לעבוד במקצועיות אך גם בעדינות ורגישות, במיוחד באזורים רגישים. חשוב גם לבדוק שזהו מקום השומר על היגיינה וסטריליות.

פיפא המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים מציע הסרת שיער בשעווה המתבצעת במקצועיות ורגישות רבה, זאת לצד הסרת שיער בשיטות מתקדמות כמו לייזר. מוזמנים ליצור קשר.

הסרת שיער בשעווה

עוד בנושא

הסרת שיער בלייזר

X LASER 4 MAX – המרצדס של המכשירים להסרות השיער

מקלחון שיזוף

מקלחון שיזוף

דילוג לתוכן