טיפול פנים אנטי אייג'ינג

מי מאיתנו לא רוצה להישאר צעיר לנצח, או לפחות להיראות צעיר לגילו. היום, כשולם רואים ונראים, טיפול פנים אנטי אייג ינג הפך למבוקש במיוחד. למעשה, לא מדובר על טיפול אחד ספציפי. ישנם סוגים שונים של טיפולים המעודדים בעור את הייצור הטבעי של קולגן ואלסטין, ממצקים את העור, מוסיפים לו חיוניות, מחליקים קמטים ויוצרים מראה צעיר יותר. ניתן כמובן לשלב בין טיפולים שונים ולתפור לכל אחד את חבילת הטיפולים המתאימה לו לפי הרצון, התקציב וגם הטיפולים המתאימים לו ביותר מבחינה פיזית: מצב עור הפנים, גיל ונתונים נוספים על פיהם ניתן להתאים טיפול פנים אנטי אייג ינג שיהיה היעיל ביותר ויחזיק לאורך זמן.

טיפול פנים אנטי אייג ינג – סוגים שונים של טיפולים

כאמור, ישנם לא מעט סוגים של טיפולים שמטרתם היא להחזיר לעור חיוניות שאובדת עם השנים בעזרת עידוד והגברת תהליכים טבעיים בו, מתן תוספות של חומרי הזנה ושיטות נוספות. בין השיטות המוכרות ביותר ישנן:

  • טיפול באמצעות גלי רדיו: שיטה זו מבוססת על חימום אזורים באופן מבוקר באמצעות גלי רדיו. החימום גורם להרס מקומי של תאי עור המביא לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין ולהתחדשות העור ומתיחתו.
  • פוטותרפיה: דומה במהותה לטיפול בגלי רדיו כשכאן גורם החימום הוא קרן אור ולא גלי רדיו. גם פוטותרפיה מביאה לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין והתחדשות העור.
  • מזותרפיה: טיפול בעזרת מחטים הגורם למתיחת העור.
  • הזרקת חומצה היאלורונית: חומצה היאלורונית היא חומר טבעי שישנו בעור ופוחת עם הזמן. לכן הזרקת חומצה היאלורונית היא טיפול פנים אנטי אייג ינג מוכר ויעיל. מילוי קמטים או אזור הלחיים שהופך שקוע עם הזמן יוצר מראה צעיר וחיוני יותר.

לעבור טיפולים רק במקום המומחה בתחום

טיפול פנים אנטי אייג ינג יכול ליצור שינוי משמעותי במראה ובתחושה כאשר הוא נעשה באופן מקצועי תוך שימוש בחומרים מתאימים ואיכותיים, במכשור מתקדם ומעל לכל: אם הוא מתבצע ע"י מטפל בעל ניסיון והכשרה בסוג הטיפול. לכן, בבחירת מקום לעבור בו טיפולים חשוב לבחור מקום העומד בכל התנאים, מקום רציני ואמין בו אנשי מקצוע  המוכשרים ומוסמכים לבצע את הטיפול. ישנם טיפולים אותם יכול רק רופא לבצע וחשוב לוודא שהמקום מקפיד על כך.

פיפא המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים מציע מגוון של טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפול באקנה בשיטות מתקדמות והתוצאות ניכרות היטב. מוזמנים ליצור קשר.

טיפול פנים אנטי אייג ינג

עוד בנושא

טיפולי פדיקור רפואי / קלאסי ועוד

מיצוק עור הגוף

מיצוק הגוף

טיפול פיגמנטציה

טיפולי פנים

דילוג לתוכן