טיפול פנים לאקנה

אחת התופעות הלא נחמדות שישנן בגיל ההתבגרות הוא הופעת פצעי בגרות או בשמם המקצועי: אקנה. האקנה מופיע בצורת פצעונים, ראשים לבנים, ראשים שחורים ואדמומיות בשל דלקת שנוצרת. אמנם האקנה מתחבר מאוד לתקופת ההתבגרות בה ישנם שינויים הורמונליים משמעותיים אך הוא יכול להופיע גם בגילאים אחרים בהם ישנם שינויים הורמונליים כמו תקופת ההריון. היום ישנו טיפול פנים לאקנה שהוא מתקדם וגם יעיל יותר מטיפולים שהיו בעבר שכללו בעיקר מריחת משחות או נטילת כדורים, כולל כדורים חזקים מאוד שעם נטילתם היה צורך להימנע מחשיפה לשמש. השיטות המתקדמות שיש היום מביאות לתוצאות משמעותיות יותר באופן שאינו פולשני או כואב.

השיטות לביצוע טיפול פנים לאקנה

כאמור, היום טיפול פנים לאקנה מתבצע בשיטות מתקדמות. אחת מהן היא פוטותרפיה, טיפול באמצעות אור. פוטותרפיה מסייעת לטיפול במגוון בעיות בעור כולל בעיות שלא פשוט להתגבר עליהן כמו פסוריאזיס. הטיפול נעשה בעזרת מכשיר הפולט קרני אור בעוצמה גבוהה, כשגלי האור הם באורכים שונים בין תחום האור הנראה לתחום האינפרה אדום. לא מוקרנים גלי אור קצרים כמו אולטרה סגול המזיקים לעור. האור הכחול מסייע בהשמדת חיידקים הגורמים לזיהום והאור האדום מביא לריפוי העור ומרגיע את ייצור היתר של החלב בבלוטות החלב. טיפול הפועל על עיקרון דומה הוא טיפול בלייזר. את קרן האור מחליפה קרן לייזר. כמובן שכל הטיפולים כוללים ניקוי מעמיק של העור לפני הטיפול והזנתו בחומרים מזינים המרגיעים אותו ומביאים לפעילות מאוזנת.

הגורמים להיווצרות אקנה

הגורם הראשי להיווצרות אקנה הוא שינויים הורמונליים. גורמים נוספים המשפיעים הם גנטיקה וגם תזונה לא אידיאלית הכוללת שומנים בצורתם הלא בריאה (כמו שיש בחטיפים למיניהם) וסוכרים. התהליכים בגוף המביאים להיווצרות אקנה הם נקבוביות סתומות הנובע מייצור מהיר מדי של תאי עור, ייצור מוגבר של חלב בבלוטות החלב, עודף בכמות החיידקים שישנם בעור (אצל כולנו ישנם חיידקים החיים על העור) ובעקבות כל אלה יכולה להיווצר דלקת. אין ספק שאקנה היא תופעה מטרידה, במיוחד בגיל הנעורים בו היא מציקה במיוחד. טיפול פנים לאקנה שישלב שיטות שונות ושימוש בחומרים מזינים המביאים לתהליכים חיוביים בעור יכול להקל באופן משמעותי ואף להביא לפתרון.

אצלנו בפיפא המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים אנו מציעים טיפולים מתקדמים לאקנה המביאים להקלה משמעותית. מוזמנים ליצור קשר.

טיפול פנים לאקנה

עוד בנושא

X LASER 4 MAX – המרצדס של המכשירים להסרות השיער

טיפול פיגמנטציה

טיפולי פנים

טיפול פיגמנטציה

דילוג לתוכן