הסרת שיער בלייזר

הגיע הזמן להפוך את החיים שלכם לנוחים וחלקים יותר … אנו מציעים לכם את הפתרון המושלם להסרת שיער ללא כאב וללא גירויים – מכשיר לייזר X-LASER 4 MAX, מכשיר הלייזר החדשני, העוצמתי והמתקדם ביותר בתחום ובסטנדרט עולמי חדש, היחיד בישראל עם 4 אורכי גל לתוצאות מקסימליות ! המכשיר הינו מכשיר פרמיום תוצרת גרמניה, דור 4 בהסרת השיער עם תוצאות כבר מהטיפול הראשון! המכשיר הינו יחודי עם ראש טיפ קטן שמיועד להסרת שיער באזור האוזניים, האף השפם והגבות, וכן בעל ראש לייזר ענק המטפל בשטחים גדולים יותר וביסודיות. למכשיר ידית קירור נוספת שמגיעה עד למינוס 15 מעלות, אין צורך בחומר מאלחש – טרנד חדשני!

כיום, ישנם מספר רב של טיפולים שונים להורדת שיער, ואנו מציעים את הטיפולים המתקדמים ביותר והמשתלמים ביותר ללקוחותינו אשר יחסוך לכם כסף וזמן רב בטווח הארוך. הטיפולים כוללים פעולות מדוייקות וטכנולוגיות מתקדמות המפחיתות את כמות השיער על הגוף בצורה מקצועית וללא כאב. המכשיר מיועד לטיפול בשיער בכל אזורי הגוף ובכל סוגי העור ומספק תוצאות מקצועיות ובטוחות. הטיפול במכשיר זה הוא הפתרון הטוב ביותר להיפטרות מהגוף משיער ארוך וכהה בצורה קבועה ומתמשכת. באתר שלנו תוכלו למצוא מידע רחב על סוגי הטיפולים השונים המוצעים בין אם יש צורך בטיפול יחיד ובין אם בסידרת טיפולים. אנו מאמינים בטיפול מקיף ומותאם אישית לכל לקוח, ולכן נשמח לייעץ ולסייע לכם למצוא את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. צוות המטפלים שלנו מקצועי ומיומן ויעזור לכם להשיג את המראה המושלם שאתם מעוניינים בו.

צרו קשר והזמינו את הטיפול המפנק והמתאים לכם עוד היום, כי גם לכם מגיע להתפנק! ואל תהססו ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו כדי לקבל ייעוץ חינם ומענה לכל שאלה או בקשה, כי עבורנו השירות הוא מעל לכל… כבר אמרנו לכם שזה כולל קפה, מתוקים וכורסאות מסאג' מפנקות?!

עוד בנושא

טיפולי מניקור רפואי / קלאסי ועוד

X LASER 4 MAX – המרצדס של המכשירים להסרות השיער

טיפול פנים לאקנה

טיפול פנים לאקנה

דילוג לתוכן