טיפול בוטוקס לפנים

להישאר ולהיראות צעיר לנצח זה חלומו של כל אדם מיום בריאתו … אנו מציעים לכם את הפתרון המושלם באמצעות בוטוקס וחומצות היאלורוניות – שני מרכיבי יופי מובילים המשמשים לטיפול וסיוע בשיקום תאי העור ולהפחתת סימני הזדקנות. בין הטיפולים המוצעים, במרכז פיפא, ניתן למצוא: מילוי קמטים, פיסול פנים, עיצוב עצמות לחיים, מילוי שקעים מתחת לעיניים, טיפול בקמטי הבעה, עיצוב ועיבוי שפתיים, סקין בוסטר ועוד. הטיפולים נעשים ע"י רופאים מומחים, מקצועיים ומנוסים, אשר כוללים פעולות מדוייקות וטכנולוגיות מתקדמות אשר מבוצעות ללא כאב ומפחיתות את סימני ההזדקנות ובשימוש חומרים בדוקים, בטיחותיים ואיכותיים. אנו מאמינים בטיפול מקיף ומותאם אישית לכל לקוח, ולכן נשמח לייעץ ולסייע לכם למצוא את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. צוות המטפלים שלנו מקצועי ומיומן ויעזור לכם להשיג את המראה המושלם שאתם מעוניינים בו.

צרו קשר והזמינו את הטיפול המפנק והמתאים לכם עוד היום, כי גם לכם מגיע להתפנק! ואל תהססו ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו כדי לקבל ייעוץ חינם ומענה לכל שאלה או בקשה, כי עבורנו השירות הוא מעל לכל… כבר אמרנו לכם שזה כולל קפה, מתוקים וכורסאות מסאג' מפנקות?!

טיפול בוטוקס לפנים – פיפא המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה

הפנים הם אחד הכלים שעומדים לרשותנו כדי להביע את עצמנו: דאגה, כעס, שמחה וצחוק- כל אלה באים לידי ביטוי בפנים באמצעות עבודת שרירי הפנים. הבעות הפנים הן כמובן כלי חשוב לתקשורת ושימוש בהם להבעת רגשות ותחושות היא טבעית ואף נחוצה, במיוחד אצל מי שקשה לו או לא מסוגל לתקשר בדרך מילולית כמו תינוקות. עם זאת, כששרירי הפנים עובדים שעות נוספות, לעיתים גם לא באופן מודע, נוצרים עם הזמן קמטי הבעה: אותם קמטי זעף בין הגבות או קמטי דאגה לרוחב המצח וכן קמטי צחוק לצידי העיניים. טיפול בוטוקס לפנים מחליק את אותם קמטים באמצעות שיתוק מסוים של שרירי הפנים. מנוחה של שרירים כך שלא יעבדו באופן מוגבר ללא צורך מביאה להחלקת הקמטים ומראה חלק וצעיר יותר.

איך נעשה טיפול בוטוקס לפנים?

טיפול בוטוקס לפנים הוא טיפול לא פולשני, לא כואב באופן יחסי והוא גם מהיר. הבוטוקס הוא סוג של רעלן ולכן הזרקתו צריכה להיות מדויקת. הבוטוקס מוזרק בכמויות מזעריות באזורים בהם ישנם שרירי פנים פעילים במיוחד המביאים להיווצרות הקמטים. לפני ההזרקה יימרח חומר מאלחש כדי להפחית את הכאב למינימום. הטיפול אורך עד חצי שעה. התוצאות ייראו באופן המקסימלי כשלושה ימים לאחר הטיפול. מומלץ לחזור על הטיפול לאחר שלושה חודשים עד חצי שנה, כאשר ככל שמתמידים בטיפול המרווח בין טיפול לטיפול מתארך ויכול להגיע אפילו לשנה.

טיפול בוטוקס – רק אצל מומחים בתחום

טיפול בוטוקס לפנים הוא טיפול מוכר שלא אמור להיות מורכב מדי. עם זאת, כדי שיהיה כך ולא יהיו סיבוכים או בעיות חשוב לעבור את הטיפול במקום מתאים. אל תתפשרו על מקום רק בגלל מחירים זולים. חשובה ההכשרה של המטפל לבצע את הטיפול. חשוב שהמקום יהיה אמין ורציני כך שישתמש בחומרים איכותיים ולא יתפשר על כך. כיוון שהבוטוקס הוא רעלן, חריגה בכמות יכולה לגרום לנזק וכך גם הזרקת הבוטוקס במקום לא מתאים. בחרו קליניקה המציעה טיפולים מתקדמים באמצעות כל המכשור הנדרש, שיש בה שמירה על היגיינה וסטריליות וניתן בה יחס אישי לכל מטופל.

פיפא המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים מציע טיפולי בוטוקס לפנים לצד טיפולי יופי נוספים בשיטות מתקדמות הנעשים ע"י מטפלים בעלי ניסיון והכשרה. מוזמנים ליצור קשר.

טיפול בוטוקס לפנים

עוד בנושא

הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

קוסמטיקאית בחריש

טיפול פנים אנטי אייג ינג

טיפול פנים אנטי אייג'ינג

דילוג לתוכן