טיפול פנים RF

העור הוא המעטפת היציבה ביותר שישנה. אף סוג מעטפת לא יחזיק מעמד מעל 80 שנה. עם זאת, גם העור לא נשאר צעיר לנצח. עם הזמן הוא מתרופף, מתקמט ומאבד מהחיוניות שלו, מה שמביא גם לצניחתו. בעבר הדרך לתת לעור מראה צעיר יותר היתה באמצעות ניתוח למתיחת פנים. היום ישנן דרכים אחרות שאינן פולשניות לעשות זאת. אחת היעילות ולכן גם המבוקשות ביותר היא טיפול פנים rf או בשמה בעברית: טיפול באמצעות גלי רדיו. זהו טיפול לא כואב, פשוט ולא פולשני הנותן תוצאות מהירות. כבר לאחר טיפול ראשון מרגישים בהבדל ולאחר מספר טיפולים מראה העור צעיר, מוצק וחיוני באופן ניכר.

איך נעשה טיפול פנים rf?

טיפול פנים rf נעשה באמצעות הקרנת גלי רדיו על אזורים שונים בעור הפנים. הדבר גורם לחימום האזור באופן מבוקר. החימום מביא להרס קל של הקולגן והאלסטין, אותם חלבונים החשובים למיצוק העור והצמדתו אל השכבות שתחתיו. אותו הרס קל מעודד היווצרות של קולגן ואלסטין חדשים, מה שמביא באופן טבעי למראה עור מוצק ומתוח יותר. באמצעות טיפול פנים rf ניתן בוסט לגוף לבצע את התהליכים הטבעיים בו. מעבר לכך, חימום האזור מביא לייצור חומצה היאלורונית אשר סופחת מים וכך מקררת את האזור. במקום להזריק חומצה היאלורונית מבחוץ הטיפול מעודד את ייצורה בגוף באופן טבעי.

טיפול גלי רדיו באמצעות מכשירים מתקדמים

הטיפול בגלי רדיו נעשה באמצעות מכשיר המקרין גלי רדיו לחימום האזור המטופל. בעבר המכשיר היה מקרין גלים בעוצמה ובאורך מסוימים וחזקים יחסית. היום ישנו מכשור מתקדם המאפשר לבחור את עוצמת גלי הרדיו בהתאם לצורך. התאמת ראש המכשיר חוסך את הצורך בהקרנת גלים חזקים ומדידת טמפרטורת העור כדי לוודא שלא תהיה חמה מדי. הטיפול היום הוא עדין אך עם זאת יעיל. תוך מספר טיפולים התוצאות הן מרשימות. כאשר אתם בוחרים מקום לעבור בו טיפול פנים rf, בחרו מקום שעושה שימוש בציוד המתקדם ביותר שישנו, וודאו שהמטפל הוא בעל הכשרה מתאימה וניסיון רב בטיפול מסוג זה.

פיפא המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים מציע טיפול בגלי רדיו באמצעות מכשור מתקדם לצד ניסיון ומומחיות בתחום. מוזמנים ליצור קשר.

טיפול פנים rf

עוד בנושא

טיפול פנים אנטי אייג ינג

טיפול פנים אנטי אייג'ינג

יתרונות הסרת שיער בלייזר – פתרון אמין ותוצאות מרשימות

טיפולי מניקור רפואי / קלאסי ועוד

דילוג לתוכן